Back @ home... Efter mediamarkt så tog vi ...

img_7137 (MMS)

Back @ home... Efter mediamarkt så tog vi en tripp ner på stan för att hitta nån mysigt ställe att käka på men vi var så jäkla hungriga så vi orkade inte leta så då blev det käk på taco stället mitt i mot punkt, men det ångrade vi ganska snabbt..! Var inte alls prisvärd mat, lite, dyrt å inge gott alls..! Så vi blev ganska besvikna efter som vi var så jävla hungriga å ville äta gott och mycket :( men det tröstade vi men en fantastisk god glass på burgercorner :) nu har jag landat på soffan igen crille är å repar så då ska jag passa på å kolla på några avsnitt utav jersey shor :D




Anonym

Jäklar vad glassugen jag blev nu!



URL:


sanna

åå dom var så goda.. måste nästan åka ner idag å äta en på min rast.!? hihi.. =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?