Fin besök från Uppsala. Kära mor var på be...

img_1709 (MMS)

Fin besök från Uppsala. Kära mor var på besök idag å med hade hon sin pojkvän å min underbara Alicia. :D Vi gick en stund på stan sen tog vi en mjukglass i solen, så underbart mysigt..! Sen åkte vi hem till mig å min underbara mor var så snäll å hjälpte mig å städa :) äntligen tog jag tag å städa balkongen och möblera om, såå fint det blev :) har gjort en smörgåstårta till Crille så han har när han kommer hem. Åå längtar, snart e han här :D nu ska jag hoppa in i duschen för att sen krypa ner i soffan framför true talent :) Ps. Min käraste sambo "Empa" har fått en lägenhet, så snart flyttar hon ut :( kommer att sakna dig min favo sambo <3333




Anonym

Glassen ser mycket större ut än flickbarnet ...! =)

Hahaha!



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?