Godmorgon på er..! Idag mår jag jag så mkt...

img_1086 (MMS)

Godmorgon på er..! Idag mår jag jag så mkt bättre, har dock fortfarande feber men inte lika högt som i lör-sön.. Tempa mig imorse då hade jag 38 grader så det går ner åt sakta men säkert ;) känner mig allmänt mycket bättre än vad jag har gjort dom senaste månaderna.. Magen mår mkt bättre också, känner av magsåret ibland, kan få lite små attacker ibland då det svider i hela magen men det är inte oftast..! Medicinen omeprepazol (vet inte hut det stavas) hjälper verkligen, fick nyss reda på att jag är laktosintolerant så nu är det bara laktosfria produkter som gäller, känns jätte bra slipper jag magknipen :) nu väntar jag på att få veta om jag är gluten också.. Hoppas inte det då får jag ju inte äta någonting :( allt rullar på som det ska hemma, å snart så ska vi börja små renovera innan Portugal resan.. Nu ska jag försöka få lite sol på balkongen först ska jag tempa mig, se om det behövs Alvedon :) pöss på er <3




Anonym

Så skönt, blev orolig.



URL:


sanna

gulligt =)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?