@ pitchers med en öl :D Sitter på Pitchers...

img_2125 (MMS)

@ pitchers med en öl :D Sitter på Pitchers med Crille å ska äta ett as till hamburgare..! Jag DÖÖR så gott det ska bli..! Har inte ätit sen 10 i morse :) jobbat 8-16:30 idag, lång dag men ändå skönt å få sluta då man fortfarande kan göra något :) efter vi har käkat ska jag försöka få med mig crille på en shopping tur, efter en öl eller två så kanske han e go å glad å vill köpa nått fint åt mig ;P hihi..! Må gott alla fina <3




Anonym

Hur gick det? Fick du nått fint? =)



URL:


Sanna

Nee :( han orkade inte shoppa, skulle repa å så regnade det så mkt..! :( men idag har jag namsdag så du ska jag försöka flörta in mig så jag kanske får nått fint ;)



URL: http://sannfuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?