Copycats singer

Copycats singer på tv3, har ni sett det programmet? Så bra, följt de 4 senast gångerna.. för er som inte vet vad det handlar om så handlar det om att sjunga så likt en känd artist som möjligt. 5 copycats(kopior) tävlar mot varandra och orginalet de ska härma och ett antal jurygrupper ska har föröka gissa sig fram och hitta den riktiga sångaren genom att bara lyssna. Idag är Markoolio med! Hahahaha... Bäst! Jag älskade han när jag var liten och jag gör det än! Skrattar så jag kissar på min när jag lyssnar på hans låtar och ser han musik videon. Jag minns hur tokig jag var i markoolio när hans första låt kom ut "Sommar och sol" efter den låten så var jag helt såld! Stort fan vill jag lova, spelade in alla hans låtar på kassett band när dom spelades på radio haha =D nu har man ju lyxen och bara ladda ner dom på datorn =D älskar hans karaktär, hans humor allt! haha skojig prick den där .. Bjuder på några låtar samt video enjoy!! =D



Anonym

Oh, jag håller med dig om det! Han är riktigt bäst :D



URL:


Sanna

haha, ja verkligen =)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?