i <3 movies

Film kväll med sara är altid trevligt! Tackar damen för det =D MEn jisses så vi moffar förstår inte fins ingen botten!! Är så mätt nu att jag håller på spricka =S usch! hahaha... Ett litet tips om alternativ till chips och sånt, tacos chips! Lite nyttigare och så mkt godare =D I ett vanligt paket (vet inte riktigt hur många gram det e) så är det 470kcal, fortfarande onyttigt men inte så eller? ÄR ju faktiskt gjort utav majs =D hihi.. men att tänka på, i ett chips paket är det runt 2400kcal =S det är onyttigt!! USCH!!

Blev pans labyrnt idag. Den vart helt okej lite skum och lite svår att hänga med, men jag älskar såna tänka filmer. Så jag rekommenderar den starkt speciellt om man tycker om fantasy filmer. Den har fått 8,4 på imdb.
En film som jag såg här om veckan som jag rekommenderar starkt är Bridesmaids. Såå himla rolig! Bästa komedin jag sett på länge!! Till och med crille tyckte den var bra och crille hatar chick flicks =D haha.. Vi skratta så mkt så vi nästan kissade på oss!! har fått 7.0 på imdb, det är bra betyg för romantisk komedi, sällan dom får så bra betyg tycker jag men den här var absolut värd det betyget =D
Nu ska jag våga mig på och se 28 weeks later själv, hmm! Hjälp?! :S gillar inte se skräck filmer själv då jag är så lätt skrämd och har alldeles för mkt fantasi! Blir rädd när Crille låtsas vara en zombi och får panik och börjar slås, hahah.. å det tycker han är jätte roligt, han tycker att det är så gulligt att jag blir så innerligt rätt och panik slagen som om han vore en riktig zombi.. Mitt ända svar är då -man vet ju aldrig om du blivit besatt eller nått annat, måste va försiktig och inte ta några risker! crille:- men du vet ju att det är bara jag som larvar mig! -men hur ska jag kunna vara säker!! Och är det inte så och jag inte försvarar mig då kan jag vara död eller i värsta fall en bli en ZOMBI!!!! hahaha.. Och det här är en helt seriös konversation vi har iaf från min sida!! haha.. har man tittat på för mycket filmer då? men det är verkligen så jag tänker , blir helt seriöst super rädd och helt beredd på att slås för mitt liv ;D Så får se hur mkt av filmen jag vågar se själv, men ska ta och krypa ner brevid älsklingen och se filmen på laptopen så känner jag mig lite tryggare iaf =D hahaha..
Nattis på er trött mössor <3






Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?