I-lands problem!!

Har ett sjuk stort problem!!! PANIK!! Vad ska jag välja för nagelack?? :S hjälp!! Blir snurrig! Hahaha..
Sitter här i soffan i min ensamhet, hög utav ångorna från allt nagellack och väntar på min älskade karl som vägrar komma hem!!! Han har ett annat hem som tydligen är mkt roligare än det här hemmet!! REPLOKALEN!! :'( hungrig! Vill bara att han ska komma hem å göra sin goda oboj och mackor sen kan han få åka tillbaka igen! Haha ne skoja bara! Släpper han aldrig när han kommer hem! Då ska han ligga och kramas med mig heeela natten! :D
Imorgon blir det reaggeaton och Zumba wiiee <3 längtar! <3

Ps. Vet inte varför det ligger tändare i ett av mina nagellacks lådor ds.




Anonym

Den mörkgråa tycker jag verkar fint.



URL:


Anonym

tack för tipset, kör på den nu =) jätte fin är den btw



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?