Nattis <3

Har varit en lång dag idag! 5 nagelkunder kunder har jag haft! Otroligt jobbigt för min stackars rygg men det klirrar gott i kassan! ;) tvättat har min bubbe å jag oxå gjort idag å städat! Duktiga va ;) hihi.. Sen blev det att slappa i soffan med cheezballz å film "star dust" grymt bra film, mer om den en annan gång! Efter filmen gick vi ner till tvättstugan för att hämta resten utav tvätten som hängt på tork.. Väl där inne hör vi hur toa dörren öppnar sig och nån smyger ut med hastig fart! Lite små skrämda står jag å crille helt tysta först för att sen gå ut å kolla vem det var, men allt vi hinner se är en man gestalt skynda sig ut ur trappen!! Och på toa stank det rök!! Lite små läbbigt kan jag tycka!! Vem är inne i tvättstuge toaletten 02:30 på natten och röker?!? En hemlös kanske?! Men man ska inte kunna komma in i trappen utan nyckel efter kl 20:00, så hur länge har han suttit där inne isf? Måste i så fall vart där när vi var ner tidigare, vi var ju å hängde upp tvätten runt 21:00?!? Om inte en hemlöst, vem då?!? Usch!! Läskigt!! Var med om en mindre eldsvåda idag oxå :S tände lite stearin ljus när kund nr 2 var hos mig för att göra lite mysigt Helt plötsligt säger hon -det brinner!! Vänder mig om och ser att hela stearin ljuset står i lågor! Jätte skumt! För det var inget som ramlat in in ljuset som hade fattat eld utan stearinet i ljuset brann!! För sökte släcka det genom att lägga på en handduk, inte direkt genom tänkt precis ;) den började självklart brinna!! Haha hann å släcka elden på handduken innan det blev en stor majbrasa! Å crille slänger in ljuset i duschen! Jag till crille -häll inte vatten på det blir bara värre! Crille -är du säker? Jag -nej, men har för mig det!? Å så vrider han på duschen! Å precis som jag misstänkte! Det blev värre!! Haha, lågor upp till taket!!! Lilla paniken man fick då! Haha.. Fort hämta jord från en blomkruka för att kväva elden! Success! Elden är död! Haha med rökfylld lägenhet åter gick jag till naglarna! Haha..
Och så har våran trevliga tisdag sett ut! Hoppas att eran har varit lika bra ;)
Kramiz på er å god natt!
Sweet dreams <3




Anonym

Men kära barn.... Vilken upplevelse! Tur att ni mår bra! Tur att inget farligt hände.

kram



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?