On My way

På G till jobbet efter den mysig lunch med min älskling :D
Jobbar till 21 sen hem å sova så sjukt trött man e idag! Hatar den här års tiden, är alltid så himla trött å seg! Vill ha ljust ute och det är NU! Glad iaf för att det inte är så jätte kallt än!
Missar dansen idag och fotograferingen :( men men.. kommer fler gånger ;)
Imorgon blir det bio, twilight!! och sen på lördag dop och kalas och på kvällen baka pepparkakor och pepparkakshus :D
Btw går ganska bra för mig med att bara röka 2 cigaretter om dagen! Stolt över mig själv! I lördags blev det lite fler, men då festade jag så fick bli ett undantag. Annars håller jag mig till 2 och vissa dagar 1 :D
Puss <3




Anonym

va duktig du är.... :)



URL:


Anonym

hehe tack =9



URL:


Anonym

Håller fullständigt med tidigare kommentarer...

Himla roligt att du har ställt in dig på att försöka sluta röka... :)



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?