Seg måndag!

Seg måndag seg helg segt väder, ja allt e segt :) men jag mår topp ändå ;)
I lördags hade vi dansuppvisning, oj så skoj det var! Vad mkt folk det var! Crille filma lite så jag lägger upp filmerna lite senare! Gjorde naglar i lördags oxå efter dansuppvisningen. På en NAGELBITARE igen!!! Biter alla på naglarna?! Varför gör man det ?! Stress?! Men det måste göra ont och smaka äckligt?! Å fult blir det!! Men jag lyckades göra dom rätt så snygga iaf :) har ganska mkt uppbokad på naglar nu innan jul och nyår, har några tider kvar för er som är sugna på att få finna naglar till jul och nyår bara att ringa eller smsa 0761743483 eller skriv i kommentarfältet :)
Nu ska jag proppa i mig nudlar och sen iväg till jobbet :)
Ses sen :D




w

fina anglar:D



Och vad tycker du om mina "The Party Queen Is Dead" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?



URL: http://cookieboy.blogg.se/


Anonym

Snyggt...:D



URL:


Sanna

tack =D



w: tack så mkt! Dina bilder var jätte fina! Duktig du är! Hobby eller jobbar du som fotograf?



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?