God morgon alla härliga människor..! Så hä...

img_9426 (MMS)

God morgon alla härliga människor..! Så här pigg ser jag ut på morgonen ;P hihi..Vilket jävla väder vi har idag, jag som tänkte cykla till jobbet idag men det vart Taxi istället hade ju missat bussen eftersom jag tänkte cykla, kan sova en halvtimme extra när jag cyklar :D den där halvtimmen är mycket viktig ;P hihi.. Jag är förvånansvärd pigg idag, jag som alltid är trött men inatt sov jag så skönt.. Kanske för att det var sånt väder inatt, tycker det är så himla mysigt när det regnar och åskar. Sen har jag börjat med att sätta på mig hörlurarna och lyssna på mysig musik när jag går och lägger mig, jätte sköt somnar på typ 2sec :D Idag blir det jobb från 8-16:30 sen 2 timmars Zumba pass :) Ska börja dansa igen hade jag tänkt, ska börja med Zumba försöka köra det varje dag sen ska jag börja dansa lite blandade danser igen, göra egna koreografier  som för, saknar dansen så jävla mycket..! Så det ska bli jätte kul, måste dock hitta en danslokal som man kan va i så ifall, är det nån som vet om någon lokal hör gärna av er..! :) Nu måste jag jobba lite, suttit å degat alldeles för länge nu..! Må gott söta ni :) <3




Anonym

Du är en riktig pudding Sanna!!!



URL:


Anonym

En riktig pangbrud :)



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?