Godmorgon, hoppas ni har sovit gott..! Jag...

img_5431 (MMS)

Godmorgon, hoppas ni har sovit gott..! Jag har väl sovit så där i natt, var grymt trött idag och känner mig lite konstig i huvudet.. Tog ett blodtryck å puls å det var lite högt men det är väl det konstiga vädret... Idag jobbar jag 8-20:30 usch får se hur det går ;)   Var tvungen å lägga upp den här bilden den blev så fin, min hand å sebbes lilla bebis fot :) var underbart mysigt å vara där ute på landet med dom under helgen.. Det gör jag gärna om.. :) Crik köpte ju en imac igår, o jävlar vad glad han var, som en liten liten pojk flicka ;P hihi puss på er mina vackra..! <3




Anonym

söt bild och ta hand om dej. Glöm inte bort att du är värdefull. Många skulle bli ledsna om något hände dej. Tänk på det. =(



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?