Hade en kanon kväll igår å idag mår jag so...

img_2145 (MMS)

Hade en kanon kväll igår å idag mår jag som jag förtjänar..  Det vart god mat på billan, trevligt sällskap och ett jävla röj på bmb.. Drinkarna öste in har nog inte druckit så där mycket på länge..! Var lagom rund om fötterna när jag skulle vingla in lägenheten tyst som en mus för att inte väcka Crille, å vi vet ju alla hur det brukar gå ;) självklart ska det alltid ligga massa saker ivägen som inte har legat där tidigare som man alltid ska snubbla över..! Så irriterande Men otroligt nog så vaknade inte Crille, han måste ha varit jävligt trött för jag var ju inte tyst så att säga.. ;) Nu efter 11 timmar arbete så är man lagom sliten, blir att landa i sängen så fort jag kommer hem, fy fan vad skönt längtar..! :D  Jag å Empa fick fin besök från Uppsala igår också, dock var det ett kort besök men det är alltid lika roligt å träffa C & P ;) förhoppningsvis så svänger dom förbi på tisdag när dom är på väg till Uppsala från rämshyttan :D skoj..!  Ne nu måste jag jobba klart så jag kommer hem nångång..! Må bra mina vänner puss på er<3




Anonym

Du är så fin tjejen.



URL:


Sanna

Tack så snällt =D <3



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?