Välkommen till min nya blogg!

Välkommen till min nya blogg här på blogg.se. Mitt namn är Sanna Fuentens och jag är en tjej på 24år som bor i Västerås. PÅ fritiden så tycker jag om att vara med mina kompisar, familj och göra naglar och det är vad jag kommer att blogga om här =D Tidigare så har jag bloggat på blogspot.com (dock var jag inte så ambitiös ;P) men pga att det har hänt så mycket i mitt liv den sista tiden kände jag att jag ville börja om och blogga på en helt ny blogg, nytt liv ny blogg.. =)

Förhoppningsvis så kommer jag vara ambitiösare här och blogga duktigt =)

 

Nu ska jag iallafall krypa ner i min sköna säng å sova, blir en tidig morgon för mig börjar jobba kl 8.. Men slutar ganska tidigt kl12 så jag ska väl inte klaga ;) hehe..

 

Sov gott och dröm sött..!




Anonym

Ska bli jättespännande att följa din blogg.



URL:


sanna

tack vad kul =)



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?