Hair & Movement!

Usch så dålig man har blivit på att blogga på senaste tiden :( men har varit så sjukt trött dom här senaste dagarna! Vet inte varför, dålig mat? Vädret? Aaa nånting e det iallafall!
Idag var det uppvisning på pocoloco bar igen, gick väl så där för mig men det var sjukt kul ändå! ;P imorgon är det uppträdande i norrberg men för mig vankas det jobb så jag får stå över den här gången! Höst lov på dansverkstan inte ok :( vill att det ska gå fort så man kan börja skaka på fläsket igen! ;) höhö
Grymt kul hade vi efter uppvisningen, blev massa dans!! Hade nån skum kille efter mig som VERKLIGEN inte fattade piken när jag och Nina flydde tydligt ifrån han, men men fins ju idioter till allt, eller hur?! :)
Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min älskling! Jisses så jag saknat han!! Inte vart med han på år å dar känns det som :( men på fredag då blir det mys vill jag lova :)
Natti Natti å puss på er <3







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?