Hallowen naglar!

Gjorde riktiga klor på Josefin till hallowen festen! Riktigt snygga blev dom, nöjd jag :)
Dock blev hon lite handikappad i dom, kunde inte göra så mkt med dom, hade svårt att få på sig kläderna idag ;)
Som sagt så var det hallowen fest igår! Grymt kul var det! Jisses vilket drag och oj så vi drack! Idag har mår jag dock inte så bra å herr Ågren börjar sakta snygga sig på ;) så jag lägger upp bilder och skriver mer om festen vid ett senare tillfälle då jag mår bättre ;P Vi var nyss hemma hos Nancy (Crilles mormor) hans mor, bror, och hans brors tjej var oxå där med lilla bebisen! Jisses så söt unge!! <3 och så stor han har blivit! Dom växer som ogräs vill jag säga ;P höhöhö
Nu ska jag krypa ner i soffan med film och mina cheezballz :)
See u later alligator!!

 




Anonym

världens coolaste och snygga naglar... :D



URL:


Anonym

läskig skulle jag säga... :D



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?