I love my sweetheart

Ligger i soffan med min älskling och kollar på CSI.. Grymt ont i huvudet och foten :(
Haft världens huvudvärk 3 kvällar i rad nu! Inte okej! Fattar inte? Jätte tryck i huvudet som går ner mot öronen och bakom öronen, mår illa oxå. Migrän?! Får se om det håller i sig annars får jag ta och söka upp läkare. Dom kommer snart tröttna på mig på oxbackens vårdcentral så mkt problem jag har hela tiden, haha, alltid nå fel på mig! :S
Gjorde illa foten på dansträningen idag, trampa fel, typ hela foten vred på sig så nu har jag så ont att jag kan knappt stödja på den. Hoppas det släpper å inte är nå stukning eller nått det orkar jag inte med!
Tur att jag har bästa Crik som tar hand om mig :) ligger å håller om mig, pussar på mig, klappar mig så det känns lite bättre ;D Mest bäst <3
Nu åter till CSI pausen slut..
Må gott å hoppas ni haft en bäst söndag! <3
(haha, ser ni crille i bakom mig :P)







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?