Workshop whit Yeya

Workshop med Yeya var grym !! Sjukt kul men grymt svårt å och efter 4 timmars dans var man bra mör och trött i skallen.. där sista halvtimmen kunde jag värken tänka eller se, såg helt ärligt suddigt!! Då e man trött!! Men oj så kul det va värt varenda smärta =D höhö När jag kom hem han jag se slutet utav slumdog millionaire, satan i gantan vilken bra film det där är!!! Nu sitter jag i soffan och myser med min underbara man som spelar battlefild 3 (nörd jag vet ;P) hihi ska snart krypa ner i sängen tidig jobb dag imorgon 8-20 =S hejdå hela fredag =(
Här är en utav koreografierna vi körde idag hon i svart t-shirt med vit tryck är Yeya =) sjukt duktig, tänk om man kunde dansa som hon!! natti natti <3



Anonym

Gummikropp...?? :D Asbra!!!



URL:


Sanna

Haha.. Jaa!! Så grym! Kär i hennes dans !!



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?