Addict = sömnstörningar

Var  så trött igår efter dansen, vi skulle ju se på film "transformers" men jag somna innan vi hann å ladda hem den =) men sen vaknade jag ju självklart efter några timmar och var jätte pigg =S Runt 1 tiden så började jag ladda hem Sims 3, så skoj var evigheter sen jag spelade det! Men det är ett livsfarligt spel för man blir helt beroende utav det. Jag satt kanske fram till 6:00 på morgonen å spela, Cille gick upp vid 5:00 för att åka till jobbet, så jag åt frukost med han sen fortsatte jag spela ett tag. Runt 8:00 la jag ner spelandet men var fortfarande pigg så jag började städa ist för att sova :S Kanske gick å la mig vid 10? Sov till 15:00 då syrran ringde och väckte mig! tur det för hade nog kunnat sova längre ;D haha... men idag Måste det bli tidigt för imorgon så jobbar jag dag!! Får se om det blir nån Zumba för mig idag! Om jag orkar, ska isf försöka få med mig Sara. Det vankas iaf film MEd Sara idag verkar det som =D nu ska jag fortsätta spela sims ett tag innan Crille kommer hemm ;D hih
Puss på er sötnötar! <3



Anonym

fan vad skönt att sova sådär, haha är du piggare idag då? :)



URL:


Sanna

ja det var jätte skönt ;) jag var JÄTTE pigg mindre bra att jag var så pigg på kvällen =D hihi



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Sanna

ja det var jätte skönt ;) jag var JÄTTE pigg mindre bra att jag var så pigg på kvällen när man skulle sova=D hihi



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?