Åter kommande drömmar vad betyder det? Drö...

img_6916 (MMS)

Åter kommande drömmar vad betyder det? Drömde inatt och gjort det flera andra nätter om vår gamla hus som vi bodde i när jag var liten.. Drömmer alltid att jag å Crille flyttar in i det huset, men det är aldrig fridfullt! Drömmen är alltid mörk och utspelar sig på natten, å det är alltid fullt utav insekter där! Sniglar, daggmaskar och likmaskar! Min största fobi!! Om inte drömmen handlar om insekter så är det alltid om konstiga gubbar som ger obehagliga vibbar med som aldrig gör något speciellt, dom är bara där å är läskiga!? Drömmarna brukar också utspela sig ibland i skogen utan för huset eller skolan som jag gick i!! Undrar vad det har för betydelse! Är det någon som kan tyda drömmar?! :) Har inget obehagligt minne från när vi bodde där och inget konstiga upplevelser där ifrån. Vi bodde där från när jag var å1år till typ jag var 9år.. Brukar också drömma mycket om att jag tappar mina tänder eller har lös tänder och tappar bort dom! Hmm..?! Nu blir det ett kort jobb pass 16:30-21 sen hem å kramas en stud med älsklingen! :) hann bara träffa han 15 min idag när han körde mig till jobbet :( Imorgon ska vi på dejt innan jag ska iväg på dansen :)  <33 puz på er!




Anonym





Hej vet inte om det stämmer men det är vad jag har hört:



INSEKT, du får tillfälle att hämnas på någon du tycker illa om. Se flera: pengar att vänta



Tänder: att du har lösa tänder, eller att du tappar dina tänder kan detta tyda på att du står inför stora förändringar i ditt liv.





URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?