Bästa myset med finaste familjen igår!

img_9568 (MMS)

Bästa myset med finaste familjen igår! Härligt!! Blev ganska sent runt 3 åke dom hem till pappa för att sova. Vi kollade på föräldrarfällan! Super mysig och bra film, att Rekomendera! Sen fixade vi naglarna :D Anthony och Crille höll på i datarummet med datorerna, data nördarna ;) Dom är så fina mina syskonbarn! Dom ser upp till Crille så mycket, å tycker om han så mkt! skiner upp så fort han kliver in genom dörren, finaste <3 å Crille tycker om dom så mycket! Han är så bra med barnen! Älskar å se dom mysa! Man blir bra sugen på att skaffa egna barn ;P vet iaf att Crille skulle va helt rätt att skaffa med! Bästa pappan kommer han bli! <3 Min egna far är bra rolig han! Efter föräldrarfällan skulle han se dödligt vapen (helt okej film, kult) 10min in på filmen somnar han! Hahaha.. Inte ovanligt! Å så frågar man han. -pappa sover du? -ne då!! *snark* hahaha!! nu ska jag iallafall se film, "The lake house" as bra! Lägger upp trailern sen! Crille är å spelar paintball med jobbet sen ska dom bubbla och äta så han ser jag inte förens ikväll/natt :( Ikväll bär det av till Maria som fyller 25år och sen vidare till min bästa Pernilla!! Skoooj! Puss <3




Anonym

så vem vet de kanske kommer ut en liten bebis snart =)



URL:


Sanna

haha, ja men vet aldrig ;P



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

Har jag missat nåt?



URL:


Sanna

haha ne då!! Inget bar på G, lovar! Än iaf ;P hihi



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?