Tacos+Mys=Sant<3

img_8416 (MMS)

Blev inge film och ligga å kurera mig blev Tacos mys med Crilles familj ist  Hans bror, hans tjej, deras lilla söta bebis och Crilles mor Ingela. Men hellt toppen det med! Proppat i mig 3 tacos rullar, haha! Jag blir helt manisk när jag tycker någonting är gott, ar mätt redan efter första ;D haha.. Riktigt trevligt har jag haft denna lördag kväll.. Vi kom in på ett samtal medan grabbarna leker med musiken. Sömnparalys, drömtyding och massa annat spännande. Tycker sånt är så himla intressant. Finns så mycket konstigt som man inte har svaren till som man vill lista ut, varför, hur och vad betyder det? Våra drömmar reflekterar det vår barndom, våra räddslor och dolda upplevelser som vi förträngt, som ligger så långt bak i vårt undermedvetna och kommer fram när vi ligger och sover? Dessa obehagliga känslor vi har, ni vet när nackhåret reser sig, är det för att någon är där och det utstrålar obehag och ondska? Eller är det för att man bara känner av att nått är där som egentligen inte finns i vår tid ond som god? Varför är man rädd för vissa platser, tycker dom är obehagliga och läskiga? Hmm?! Är det nån som har svaren får den gärna berätta det för mig ;p hihi.. Ne men väldigt intressant och prata om iaf se vad andra tycker och andras teorier.. Nu ska vi fortsätta vårt samtal.. Hoppas ni har en trevlig lördags kväll.  Puz på er!




ingela

Tack för en supertrevlig kväll !! Gott med tacos !



URL:


Anonym

Har du ätit enchiladas nån gång? Älskar enchiladas, med nötfärs, massor av ost och gullök i, ovanpå ska det vara tomatsås ...

Mm vad gott...



URL:


Anonym

Mexikansk mat är gott och trevligt att sitta och umgås runt.



URL:


Sanna

Tack själv ingela var jätte mysig! <3 =D

Ja det har jag ätit supe gott! Men måste va svag enchilandas och lite klen klarar inte av stark mat även fast jag e Chilenare ;P hihi

Aa verkligen, blir lite annat än att äta vanlig mat. på nått sätt är det mysigt och sträcka sig över varandra, kleta med maten äta sig så snuskigt mät å sen bara hamna i matkoma tillsamman hihi ;D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?