Friends with benefits

Joel tipsade mig om den här filmen! Så sjukt bra den var älskade den, nog bästa drama/komedin jag sätt på länge!! ÅÅÅ Justin är ju med i den och han är ju alltid trevlig å titta på, eller hur? ;P haha!! Ne men han spelade jätte bra i den här filmen, tummen upp för han! Sen har vi ju Mila Kunis hon har ocksåen av huvudrollerna i den här filmen, hon är ju GRYM en av mina favorit kvinliga skådis! Hon har även varit med i Forgetting Sarah Marshall, Black swan, that 70's show (en serie som går på 4:an tor jag) och Sen är ju hon rösten till Meg griffin i family guy, visste ni det? ;D Har även varit med i andra filmer så som The book of eli men har inte sätt den, än! =D
Friends with benefits har fått, 6.7 på imdb men tycker den förtjänar mera!!! =9 ABSOLUT SE VÄRD!!
Nu ska jag kika på Blade 2, en av mina favorit action flimer, den delar plats med robocop och universal soldier =D haha.. Bra filmer va, man ser van damme naken i den filmen tjejer haha ;P jag vet konstig film smak ibland! nog för att jag är upp växt med dom där filmerna, min kära fars fel! hans favorit action filmer också, tittade alltid på dom när jag var liten å nej kostig nog blev jag inte rädd utan ville bara se om dom hela tiden, haha! Aja enjoy



Anonym

Jag tror att "that 70's show" har slutat gå?

absolut roligaste... =D



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?