Godis + film förtjänar jag idag ;P Efter n...

img_6022 (MMS)

Godis + film förtjänar jag idag ;P Efter nästan en hel dag dansandes så tycker jag att man förtjänar att fläsks i sig lite! Eller hur?! ;P Så jag tog en tripp till hemmakväll efter Clubdance JAM och handla på mig lite gott :D Nu blir det film mys med älsklingen<3 idag satt vi ihop alla dancer å la upp ett "program" för uppvisningen på pocoloco! Kommer bli så kul!! Å LÄÄÄSKIGT ;D hihi.. Får inte missa det! Lördag den 29 oktober på pocoloco bar :D igår blev det en toppen kväll, vi firade min kollega Maria som fyllde 25. Blev massa dricka, dans och massa gott å äta (duktiga Maria) blev ingen utgång skönt det :D puss på er <3




Anonym

så mycke du tränar gör det väl inget att du äter litte godis ;)



URL:


Anonym

Ät vad du vill, du är alltid lika fin! :)



URL:


Sanna

naaw vad söta <3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?