Godmorgon ni underbara!

img_5868 (MMS)

Godmorgon ni underbara! Idag blev det lång sovmorgon för mig! Vaknade ganska tidig först, för att jag höll på å svettas ihjäl utav febern! Men sen somnade jag om å vaknade 13:30 :D haha... Skönt! Hade ingen feber heller! :D men det kommer väl sen om några timma, slår aldrig fel! Har legat å tittat på operah, jisses vilket bra program det är! Så intressant och rörande! Såg inte hela programmet men hann se lite. Det jag hann se handlade om i korthet en man som var super rasistisk, hans barn fick barn med en mörkhyad och fick ett lite söt mulatt  pojke! Pappan var helt imot det och ville inte ha nått å göra med sitt barn barn! Men träffade han ändå då och då. Den lilla pojken som inte förstod rasism eller ondska och hat utan bara besitter villkorlös kärlek älskade sin morfar över allt annat, sakta men säker utan att han själv märkte det växte en otrolig stor kärlek för sitt barnbarn!  I slut ändan adopterade han själv 2 afrikanska pojkar,  "det slut ända cirkel" som han uttryckte sig! Det var hans riktiga uppgift i livet vad Gud hade planerat för honom.. "hate cannot drive out hate, only love can do that" Citat utav Martin Luther King Jr. Dom Pratade även lite om Martin Luther King Jr, hans tal, hans citat och vad han åstadkommit! Han är en utav mina förebilder, stark, modig och kärleksfull människa! Så vis! Tycker det är jätte intressant å läsa om honom och se reportage om han! Nu ska jag iaf laga lite mat "spagetti och köttfärssås" och  kanske se en film? ;D puz på er <3







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?