Let me clear my throat, ah huh ah huh ah..

Vart en helt mysig och underbar dejt med min älskling idag efter jobbet! Hade köpt baguetter, kyckling, potatis sallad och en god fetaost sallad alá chilena ;) tänt ljus och sprutat på mig lite lukta gott ;P hihi.. Vi fick iallafall en två timmar med massa mys å gull innan han skulle springa iväg å fixa med musiken och jag till dansen..! Det bästa jag vet är att ligga å kramas med Crik, han har en så varm och härlig famn å hans lukt, mm helt underbart!! Hihi nu e jag larvig igen! Aja..! Gick iallafall super bra på pocoloco träningen!! Så nöjd!! Hängde inte med helt men hängde med på det mesta, så en stor eloge till mig! Dansen kommer bli så grym när den är helt klar och när den verkligen sitter! Å par delen! I love it! RnB'n var också helt awesome! Dancehall så där ;) har Sjukt mycket koreografier i huvudet så när jag väl ska köra Dancehall e jag helt snurrig i huvudet! + att vi lär ju oss nya danser VARJE gång!! Hjälp! Men men det är bra ändå att hon kör så hårt med oss då lär man sig att snappa upp allt så mkt snabbare :D nu blir det en dusch och sen bädden! jobb imorgon 8-13:30 sen film mys med bästa Empa! Blir lugnt hela helgen, jobb och dans står på schemat ! God natt på er å sov så gott puz <3




Anonym

Du är så duktig :)



URL:


Sanna

Tack <3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?