Lugna linjen!

Hoppa aldrig på 7:an säger jag bara! Haha.. Tog mig typ 20 minuter att komma ner till stan från jobbet!! Lugna linjen, absolut.! Tur att man hade hörlurarna med sig så man kunde sitta å lyssna på musik :D Sitter å repeterar dansen i huvudet, haha, men självklar så har vimsiga jag glömt bort några steg :S får ta å fråga nån på söndag :) får se vad som händer ikväll.. 3 alternativ, film mys hemma (x-men firstclass) nån som har sett den? Salsa på Harrys eller går på dans tävling/ streetbattle på konserthuset.. Skulle va as grymt å se!! Så det lutar nog åt det hållet! Men som sagt så vi får se vad som blir,vad jag orkar! Nu ska jag hem å sova 1timme, nå fruktansvärt trött idag.. Sen tar jag upp luren och börjar smsa för att se vart kvällen bär av.. Oavsätt vad som händer så blir det lugnt ikväll. Jobbar 7-14 imorgon för Gunilla och hon skulle mörda mig om jag försov mig eller inte dök upp! ;D
Puz







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?