Naw mitt underbara hjärta! Kommer hem från...

img_8600 (MMS)

Naw mitt underbara hjärta! Kommer hem från dansen runt 22 går in i vardagsrummet, tänder lampa å vad ser jag då? Jo en ros som står på bordet! Finaste har KÖPT en ros åt mig!! Älskade kar! Kan man ha en gulligare pojkvän?! Ringer till han och frågar varför får jag en ros? -tyckte du förtjänar det för att du är så fin! <3 Naaaw!! Nu längar jag ju ännu mer efter honom!! Kan klockan bara slå 23:00 nu TACK!! När han kommer hem ska jag släng mig i hans famn å inte släppa han på hela kvällen!! :D hihi.. Dansen var awesome idag! Lärde oss en ny koreografi utav Andreas till prodigy-voodoo people  grym var den helt insane!! Riktigt svår, gäller å träna träna så att den sitter annars kommer man nog se ut som ett nöt skal ;P å tydligen ska vi ha ett lyft i slute :S ehh?!? Hjälp?!? Haha!  Vi ska köra den på pocoloco bar den 29 oktober! Ni lär ju inte missa det kommer bli galet bra!! I promise!! :D om Jag inte tabbar mig å förstör för alla andra, då blir jag nog slaktad ;P hihi! nu ska jag förbereda fika för mig å älsklingen så allt är klart tills han kommer hem! Puss på er <3




Anonym

Men det förtjänar du väl =) Kram



URL:


Sanna

haha.. ja ;)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?