Upprörande händelse i Kina.

Fick höra en så sjuk grej idag!!! Var tvungen å googla upp det! En 2-årig liten flicka blev överkörd utav en lastbil på en marknad i Kina. Lastbilen som kör över henne kör inte över henne 1 gång utan 2 GÅNGER! Sen blir hon liggandes där för att åter igen bli påkörd utav en annan bil! Bena krossades och hon blir liggandes i en blod pöl gråtandes och skrikandes på hjälp!! 17 personer passerat henne men INGORERAR henne!! Hur fan kam man göra det!!!!! SÅ HEMSKT!! Stackares lilla barn! Usch mitt hjärta brister och jag mår fortfarande dåligt utav videon jag såg!!!! Förstår mig inte på människor!!! Vart fan är humaniteten, moralen?!?! Läget var kritiskt när flickan fördes till sjukhuset och dog senare. Finns ett klipp på händelsen filmad från en övervakningskamera som fått med allt, men tänker inte lägga upp den, tycker den är alldeles för brutal och otäck men länkar till videon för er som vill se men VARNAR för otäcka bilder!! Ni väljer själva om ni vill se!!!

http://www.youtube.com/watch?v=v9zaBRpIsR8&feature=watch_response Hela videon
http://www.youtube.com/watch?v=g6DRnTJs8eE klippet från aftonbladet.



Anonym

Man förstår inte att det kan vara sant!!!! :(



URL:


Anonym

Fy va många otäcka historier man hör. Så jävkla sjuka människor det finns alltså! ush va jag mådde dåligt efter att ha läst det här blogginlägget....



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?