Lördags update, Party @ Kenny och Petra!

Har lite brottom måste göra mig iordning, sen blir det att göra en refil på naglar, date med bäste Crik <3 dans och förhoppningsvis fika med Alexandra.. A Lot to do! slänger upp lite bilder från i lördags! blev inga bra bilder så men kan va kul å se på ändå ;P Ska försöka förklara lite om bilderna så ni förstår, hamnade lite huller om buller ;P STREEESS + JAG = SANT!!
Alex hamnade på golvet i taxien på väg ner på satAn,nån som var lite för dragen ;P
Kenny i taxin på väg ner till stan, tror han föröker förstå vad Alex försöker säga ;P haha..
Shabo och Carro <3
Bästa Empa på G även fast hon ska upp och jobba kl 07:30 dagen efter! ;D haha..
Kanske anledningen till varför Alex låg på golvet i taxin?! Här tvingar vi folk och dricka på festerna ;P haha
Sötnötar<3
Jag en lördags natt på Kennys toa =D
Underhållningen! Grymt duktiga, ryser när dom sjunger ihop!! Har ett par video från kvällen, ska försöka lägga upp dom sen när jag har tid =)
<3<3<3<3<3<3<3<3
fina Josefin med sina poser ;)
Våld förekommer också på våra fester ibland ;P hihi, där e den där posen igen ;) gillart! <3
Crille försökte leka frisör och skulle fixa Josefins hår. Han tog ut hästsvansen och satt upp håert i en exat lika dan hästsvans som innan! hahah! Grym frisör!! ;D haah

Det var det, lite suddiga men aja, bättre än ingenting! Grymt kul hade vi tack till alla som var med, ni alla gjorde festen. Tack Kenny och Pertra för att vi fick komma hade så skoj, hoppas det blir fler gånger! Och tack bästa bobby som ordnade så att alla vi fick komma in å slippa stå i KÖ, Och med alla menar jag alla vi 14! Bäst e du!! Nu ska jag dra på lite spakel och göra iordning mitt arbetsbord för att göra naglar!
See U later alligator! <3



Anonym

Duktig frisör och fantasifull!!! ;D



URL:


Sanna

haha eller hur;D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?