Working 9 to 5, What a way to make a livin'

Då är man åter tillbaka på jobbet dock inge 9-5 jobb utan 16-20:30 så jag ska jag ska inte klaga ;P hihi.. Igår blev det många ny danssteg på reaggeaton, var helt snurrig där på slutet! Men oj så kul det var! Var upp tidigt idag å repeterade dansstegen så dom sitter lite bättre iallafall.! :D Idag känner jag verkligen av det i benen! Och BAKLÅREN!! Skönt! Älskar att känna av att man har kämpat!! Och Zumba toningen med Linda H levererade som vanligt! Tungt, skoj med massa svett, inga konstigheter ;P längtar redan till nästa tisdag! Imorgon bli träning för pocoloco med Marcus, rnb med Marcus och Dancehall med Sara! :D love it! Men måste hem å träna på Dancehall koreografin så den sitter tills imorn annars får jag nog skäll :S har inte hunnit träna ett dugg på den och den var inte lätt vill jag lova! Tempot i den är helt galet!!!!! Så det blir nog sent i natt! Men som tur är så jobbar jag bara 8-12 imorgon för gulliga Emilia tog mitt kvälls pass så jag kan gå på dansen<3







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?