Alla ni party älskare kolla hit!!


Sugna på ett riktigt party då SKA ni prova Linda Onatsu Zumpa pass! Jisses vilket pass!! Älskar det! Så jäkla kul!! Du har rytm, bra musik roliga steg och otrolig hård träning!! Så men andra ord, ni kan INTE missa det!! Inget annat än svett och förbräning utlovas!! Mina muskler i ben och armar bränner och jag kommer va skapligt mör imorgon!! =D
Måndagar 18:45-19:45 i hallsta
Onsdagar 19:45-20:45 i hallsta
Söndagar 17:45-18:45 på Dansverkstan



Nu ska jag ta och krypa ner hos min älskling som redan tackat för sig och krypit till kojs. Känns som att vi knappt träffat varandra idag å det gillar jag inte, Så vi tog liten mysig fika med idol på Tv4play innan det blev sängdags för honom! Imorgon blir det samma sak efter som han jobbar till 15 och sen ska tränna 1 timme och jag har dans nästan hela kvällen iallafall från 18-21, vi ska ta å försöka hinna med en solning och en middag innan jag måste iväg..
God natt på er puss <3






Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?