Äntligen hemma!


Äntligen hemma efter 10timmar arbete puuh.. Därför den dåliga uppdateringen ;) Har gjort iordning varma mackor och riktig varm choklad (riktig=Kakao, socker och mjölk =P ) har blivit helt beroende utav varm chocklad, så gott och kan ju äntligen dricka det nu när jag börjat köpt laktosfritt, min mage mår så mycket bättre =D Nu blir det mys framför tven i väntan på att Crik ska komma hem från jobbet! Jag och Crille är nog det töntigaste paret på den här jorden, haha.. Ni ska höra våra telefon samtal, låter som två idioter =D -Porque porque så fin? Porque te älskar ! -PORQUE?! -porque porque si kötbullen.. HAHAHA.. två idioter som försöker kommunicera men varanda!! haha.. Men oj så jag älskar våra samtal, förgyller min dag!! =)
Nu ska jag ta och äta upp mina mackor och dricka min oboj innan det blir kallt, lägger upp videorna från IKEA efter det =D
puz på er<3



Anonym

Hahaha...Ni är bara för söta =)



URL:


Anonym

ja verkligen!!!!



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?