Är jag ett cirkus freak eller? 10 läkare s...

img_9614 (MMS)

Är jag ett cirkus freak eller? 10 läkare skulle komma in å undersöka mig (min tå) kände jag mig uttittad, objektifierad, som om man var ett medicinskt frågetecken..?! Ehh JA! HATAR å va hos läkaren! Usch får magsår utav att gå till läkaren :( men nu gick det bra, feb 2007 opererad jag bort en hudförändring på tån, var då inget ofarligt men man ville ta bort det för att det kunde sprida sig och bli farligt. Nu har det iaf kommit tillbaka på samma tå! Men tydligen var det samma hudförändring som kommit tillbaka var ofarligt å det trodde inte det skulle sprida sig, å jag behöver inte operera bort det, skönt :D Tack min söta Crille som följde med mig som moraliskt stöd, å utbrister året skratt när han såg hela läkararsenalet kom in :D love u <33




Anonym

vad sjukt det ser ut!...hihihi

Sjukt kul... ;)



URL:


Sanna

Ja var lite komiskt ;)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?