Beroendeframkallande!!

Snart har jag gått igenom alla spel på bored.com haha! Så sjukt tråkiga spel men man kan inte sluta spela å så fort jag spelat klart ett så laddar jag hem ett nytt. Har nyss spelat klart Hamster cage, får se vad mer dom har å erbjuda, tror inte det finns så mkt spel kvar att välja mellan ;P hihi..
Vi har haft en ganska lugn kväll hit tills, pepa pepa! Typ 3 timmar kvar :S hur trött som helst, gäspningarna kommer på räls! Vill bara hem och krypa ner å gosa med Crik!!! :D ser ut som att jag inte får sova så jätte länge imorgon! Blir å göra naglar på Anna på fm.. Å sen väg å se Crille å sen träna 3timmar :S hur trött kommer jag va på en skala?!? Aja, självförvållat eller hur! :)
Håller på att söker stipendier/stipendium eller vad det heter..! För nu vill jag ta tag i å utbilda mig till nått jag tycker om och är intresserad utav!!! Nagelteknolog, make up artist och frisör.. I den ordningen också men för det fodras ju pengar å dom har ju jag inte :( ganska mkt pengar vi pratar om!! Så förhoppningsvis så får man nått stipendium, bidrag eller donation, kanske låna lite och skrapa ihop resten?! Har ni några förslag? Tips på vart man kan vända sig till för att söka stipendier eller nån annan donation :D
Nu larmar det här, åter går till jobbet! :) hoppas ni sover gott och drömmer sött! Njuter med er! ;P puss å kram







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?