Blickar tillbaka!!

Den här sommaren har verkligen varit en berg o dalbana! En såpa skulle jag villja säga, days of our life ;D myckte skit har hänt men mycket bra har kommit ur allting! Allt är på topp och det går bra nu för båda oss i alla våra delar utav vårat liv =D Crille är lycklig jag är lycklig, vi är lyckliga tillsammans. jag håller på med dans som gör mig lycklig han med musiken, vi mår bra på jobbet =D kan det bli bättre?! Gud jobbar verkligen på ett mystiskt sätt! Man kan fundera varför så mycket skit måste hända än men jag tror att man måste få gå igenom lite för att kunna uppskatta saker mer!! Man kan aldrig förutspå ens öde, man kan aldrig styra sitt liv hur gärna man än vill allt står skrivet i stjärnorna och vi måste göra det bästa utav det! Jag tror att allt som händer oss allt vi får gå igenom bra som dåligt är meningen för att vi ska ska få känna lite, förstå, uppskatta och utvecklas.. i slut ändan tror jag att man alltid får ut nått gott i vad man får gå igenom.. Mitt/mina bästa minen från i sommar är från portugal, där jag och Crille hittade varandra igen, har aldrig känt mig så nära honom, vi har aldrig kommit så djup i vårt förhållande som då!! Det var perfekt, verkligen en bra början på vårt nya kapitel tillsammans! Vi har varit tillsammans i nästan 6år men tror aldrig vi riktigt förstått vad riktig kärlek är, men nu vill jag lova att vi vet vad kärlek är och jag är 100% säker på att vi har riktig kärlek mellan varandra nu! och jag hoppsa vi kommer va tillsammans många år till! Vill inget annat än att va med Crille! Det är han som gör mig lycklig, det är han som förgyller mig dag, mitt allt och skulle inte vilja leva en dag utan han!!! =D
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen å försöka sova!
Ses imorgon =D puz <3

PORTUGAL <333




Anonym

ja det är nog så, att allt har säkert sin mening.... :)



URL:


Sanna

ja jag tror det på nått konstigt sätt som man kanske inte alltid förstår =)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?