Idol 2011

Usch jag klarar inte av att titta på idol auditions =( Klarar inte av när juryn är så elaka, börjar nästan gråta! Haha vad fjantig jag är! MEN det är så!! När det kommer en dålig så måste jag byta kanal, skäms typ för dom när dom sjunger sen lider jag med dom när juryn är så elaka mot dom! Jag förstår inte måste dom va så elaka ?! kan dom intn typ bara säga "nej tyvärr du går int vidare"?! (å då tycker jag dom är mkt snällare det här året än vad förra juryn va då kunde jag ABSOLUT inte titta, haha) Sen förstår jag inte hur man kan söka till idol när man är så dålig!! Dom måste ju veta att dom är hel ton döva?!? Det är som om jag skulle söka, jag som inte kan träffa en ton rätt när jag sjunger blinka lilla stjärna, å bara jag är sveriges nästa idol!! Hmmm.. Nee!! Är det inge som säger till dom att dom inte kan sjunga och att dom ABSOLUT inte ska söka!! Mkt KONSTIGT tycker jag!! Sen tycker jag också att det är så himla dåligt att det är en förjury som släpper vidare så dåliga bara för TV, det är ju så oseriöst då tycker jag, å dom tar ju upp "plats" som duktiga sångare kunde få!! Som förra året när Crille sökte han sökte i sthlm hade stått hela dagen var typ en av dom sista och sen när han har sjungt för "förjuryn" säger dom att det fins så få platser kvar och  att konkurensen bir högre då!! Men seriöst då har dom släppt vidare flera st som verkligen SUGER!!! Snacka om att gå miste om bra talanger för att gör "bra" TV!! Inte okej tycker jag!!! Sen måste jag bara säga att jag är lite besviken på dig Crille att du inte sökte i år!! Du är duktigare än va du tror och det är många som tycker det! Så TA DIG I KRAGEN och sök nästa år!! Vill se min MAN på TV! =D Vill att alla ska höra hans fina röst! Ni som känner honom och hört han sjunga håller säkert med mig, ni andra, jag ska lägga upp lite vidieo på han senare så ni också får höra =D
Nu blir det bädden för mig! Sov så gott och puss på er <3



Anonym

Idol är ett jävla bluffprogram....



URL:


Sanna

mm.. tråkigt =(



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?