Naglar på Anna P

Annas naglar!! Så snygga dom blev, stolt må jag säga ;P Vi gjorde en vanlig förlängning med vita tippar =) Hon blev jätte nöjd så hon bokade redan nu en tid om 3 veckor.. =D
Nu måst jag göra iordning mig till dansen, börjar med dancehall fortsättning sen dancehall avancerat och av slutar med en Zumba medel =D Sen när jag kommer hem måste jag köra min zumba flat abs så det blir mkt träning idag, me like.. kommer säkert att uppdatera mellan danserna =D hihi.. viste e jag dryg ;P
Puz på er!
P.s Wordfeud är AS svårt haha, jag är sämst på det där med ord men jag för söker ;P hihi



Fia J

fina :) är så sugen på att göra naglar. sugen nån dag ? kram



URL:


Anonym

Snyggt!!!



URL:


Sanna

Tack bara säga till när ;P



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?