Poco loco

Idag var första dans träningen för poco loco dance crew, jisses så svårt det var!! Alla som är med är ju PROFFS dansare :S dansat i flera år och TÄVLINGSDANSAR!!!! =S Vad i *pip* gör jag där?!?! Är ju inte ens i närheten utav deras nivå!! Dom snappade upp koreografien på engång, jag kan fortfarande inte den!!!!! =( Men tjejerna var så söta dom tycket inte att jag skulle sluta dom tyckte jag skulle ge det en chans, britt som jobbar i receptionen tyckte också jag skulle ge det en chans!! usch så dåligt det gick på dom andra passen efter, rnb och dancehall, kände mig så dålig och fel plaserad!! =( Men efter jag fick prata med alla, britt, markus och dom andra tjejena så kände jag mig mkt bätter! Jag kan ju inte jämföra mig med dom andra tjejerna dom har ju dansat i evigheter, om jag ens hänger med på hälften så ska jag väl va nöjd, eller ?! Det blir en utmaning och om inte annat så utvecklas jag mkt mer, eller hur? Jag tror jag ger det en chans, nu på söndag är det med Linda Hemrell och på torsdag med Markus igen.. hoppas det går bättre!! Ska iallafall ge mitt 100 och går det inte så går det inte!! Då har jag iallafall försökt och inte gett upp!! =D nu ska jag fixa och trixa med bilderna från modevisningen =D lägger upp dom när dom är klara =D puz på er!! <33



Anonym

du kommer snart ikappt :)



URL:


Sanna

ja jag hoppas det ;P



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?