Satan i gatan vilka pass!!! 3 timmars dans...

img_3931 (MMS)

Satan i gatan vilka pass!!! 3 timmars dans!! 1 timme reggeaton 1 timme rep med Linda O och 1 timme Zumba toning med Linda Hemrell! Ååå JISSES vilket Zumba pass hon hade inte nådigt! Aldrig varit med om nått så galet! Styrka på hög nivå hela kroppen rör sig som jag aldrig trott den kunde plus att vi samtidigt tränar med vikter :D så ni kan förstå hur tungt det är!! Var helt slut efter 30 min och hon är tuff Linda H no excuses!! :D Ni fitness galna och ni som är sugna på att tappa några kilo missa inte nästa Zumba toning  tisdag kl 20:15 kom i tid platserna går åt snabbt!!! Nu ska jag ta en dusch å ses krypa till kojs! Kramas lite med mitt hjärta, vi har inte hunnit träffas på hela dagen :( å samma imorgon börjar jobba 14-20 å han slutar 15 :( tycker inte om det saknar honom nå fruktansvärt mkt när jag inte får träffa han!!! Aja :) dans fri dag imorn, kan va ganska skönt få vila upp kroppen lite efter att kört nästan en hel vecka och speciellt när vi ska köra en heldag på torsdag 10-18, pust..  God natt på er å sov så sött <3




Anonym

Vad kostar ett pass ...?



URL:


Anonym

Fattar inte att du orkar träna så mycke...

Jisses vad duktig du är :)



URL:


Cecilia Darling - Livet ur mitt perspektiv <3

wow, du måste vara riktigt i form. 3 timmar är mycket! zumba toning är det hårdare än vanlig zumba?



URL: http://www.ceciliadarling.se


Sanna

Ett pass kostar 70 kr och det är på dansverkstan, dansverkstan har i hallsta också tror det är billigare där! Men Zumba toning rekommenderar jag verkligen!!



Hihi, tycker det är kul så blir så taggad, men måste dock vila lite nu har så ont över allt, träningsvärken hinner ju inte lägga sig innan jag kör på igen.. nu blir det iaf lungt tills på söndag då kär jag nog på med zumba igen



Haha, ne det är jag inte, inte än iaf ;P hihi men mitt mål är väl å bli =D Ja det är mycket hårdare, mer fokuserat på styra + att man kör med vikter. Testa kan verkligen rekommendera det om du inte testat!!



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?