Sömnstörningar!!

Jaha då har man tydligen sovit sina timmar!!!! =( somnade så fort jag la mig i soffan var så slut! Men det resulterade i att jag vaknade nu ist =S irriterande!! Kunde inte jag fått sova fram till 6 eller nått hade varit perfekt då hade jag kunat gå upp och äta frukost med Crille och myst lite innan han springer iväg till jobbet, vi kommer ju inte hinna ses så mkt imorgon heller =( han jobbar till 15 och jag börjar jobba 15, så tråkigt!! Men nu kommer jag ju aldrig orka ta mig upp för att äta frukost med honom!! Men ska försöka iaf =D
Skrev ju tidigare att Crille också hade varit på äventyr idag, han var med och spela in en musik video på pluto för Melanie som är med i Idol =D hih.. hon har skrivit nån låt som ska släppas på måndag kl 7.30 på "the voice"  =D får inte missa det blir nog skoj att se ;D hihi.. han ska spela den "flörtiga" pojkvänen, haha Länkar till klippet på måndag.
Sitter å funderar på om jag ska lägga upp videon från dansen på IKEA eller om jag ska spela in en ny på lördag, hmm?! Vi hade ju lite strul med musiken så man hör ju inte den så bra och på lördag ska vi ha en bergsprängare eller vad det heter, blir ju mkt bätter då.. hmm.. får se hur jag gör kanske lägger upp både från torsdag och lördag =D
Nu ska jag försöka bli trött, dricka en kop te och lägga mig och kramas med Crille som ligger och snarkar som en tok! ;D hihi
puss och godnatt! <3






Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?