Trött jäkla mobil man har!! Blir då himla ...

img_2715 (MMS)

Trött jäkla mobil man har!! Blir då himla förbannad!! Hade satt kl på 07:30, börja jobba 8:00! Men ljudet på den här mobilen har typ sagt upp sig!!! 7 missade telefon samtal och väckarklockan som ringt som en tok men hörde jag ne då skit mobil!! Måste lämna in den inte bara det som strular, den glappar, stänger av sig ibland, ringer upp folk ja du you name it!! Måndags exemplar!?! :S aja det var ju bara att ringa taxin och typ springa till jobbet! Sen säger en jävla stjärna till kollega(ursäkta uttrycket men blir så förbannad) när jag kommer till jobbet, fan Sanna du måste skärpa dig! Kan inte försova dig hela tiden!?!?! -Snälla nån har inte försovit mig på år å dag!! -Jo minst 2 gånger när du jobbat med mig säger han?!?! VA?!? Har inte jobbat ihop med honom sen finska vinterkriget 1939?!?! usch människor ibland bittra jäklar!! Vad gör man om mobilen inte ringer?!? Är det verkligen mitt fel? Shit happens  eller? Bittra människor, trött jag blir! Försover mig ALDRIG! Typ 2årsen jag sist försov mig!!! Aja nu blir det jobb 8-12 sen dans på IKEA 12-18.. Kom å ses oss dansa :D puz




Anonym

du är min vän för alltid.. och du är vacker o en så fantastisk människa ! m.e.s ni är mina stjärnor!



URL:


Anonym

Vill inte ha såna idioter i min omgivning, klarar mig LÄTT utan dom....

Stackars dej som får stå ut med den där idioten :) ...

Var kommer alla idioter ifrån? ...



URL:


Sanna

Tack fina du <333333



Ja jag med man blir så trött, förstår inte hur dom orkar!! =) Vet faktist inte vart dom kommer ifrån tydligen så kommer man inte ofrån dom ;)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?