Lose a few pound!!

Nu


Usch vad jag vill gå ner i vikt!! Iallafall en 5kg. Vet att jag inte är fet men är lite sådär gulligt mullig om magen ;D
När jag träffade Crille så var jag jätte smal å då menar jag jätte smal! Tränade som en tok (Dans) och åt givitvis inte så bra..
Jag flyttade hit till västerås som ensam 15åring och började gymnasiet på BF, började jobba på Cafe huset nästan heltid, tränade så fort jag hade tid och självklart umgicks med mina kompisar, så jag hade inte så mkt tid för att laga mat och skaffa mig dom rutinerna, man åt skol maten nång gång ibland, nån cheesburgare på mc donalds, massa cola drack jag och åt nån chocklad kaka om dagen. Inte alls bra, så ni må förstå hur smal jag va! Sen träffa crille, när jag var 19 (vägde då mellan50-55kg och var 169cm lång) hade jätte problem med min mage, mina toa besök var ju inte mera en 1gång i veckan, om jag hade tur, detta märkte ju Crile ganska snabbt att jag aldrig gick på toa och att jag knapt åt mat, å då är han utbildad kock, jobbar på ica och äter en ca 5 gånger om dagen. Så hans mission blev ju att ändra mina matvarnor och det ar fort ;D (måste påpeka att jag inte ver ett anorexiafall så small var jag inte, men ni som känner mig så var jag betydligt mkt smalare än vad jag är idag) Varje morgon kom han in med årest frukost, baguetter med godaste påläggen, jucie, varm o'boy, youghurt ja you namet, och till lunch och middag lagade han alltid gourme mat (det är en riktig klippa jag hittade mig <3) Det var lite svårt för mig i början och äta, för mat för mig var nästan bara ett störnings moment och blev lite små illamående utav alla mat spec frukosten, har fortfarande lite svårt att äta frukost på morgonen utan att bli illa mående, men det är ganska vanligt som jag har förstått..
Aja min kropp var ju inte alls van med detta och antagligen ställt in sig på hunger så när magen fick i sig så mkt mat så tog den åt sig allt den kunnde för att inte svält sen, och detta resulterade att jag började gå upp i vik ( man hade ju inte tid för tränningen då heller för man ville va så mkt som möjligt med sin nya kärlek ;D) efter ca ett år med Crille så gick jag upp 20kg, usch inte ok.. som tur är det inget jag behöll jätte länge, gick ner ganska mkt utav det men nästan hälften är ju kvar. Vill absolut inte vara så smal igen men en 5kg skulle va perfekt.. men det är just dom 5kg som är svårast att gå ner! HUR GÖR JAG? Tränning jag vet, ska börja men det strular sig med den danslokalen som jag ska hyra och jag får inte tillgång till den förens i slutet på september =(
Fins det nån diet man kanske kan gå på under tiden? Måste snurra runt på internet och leta! Men om det är någon som har några tips, tell me ;D
Dom där bilderna längst under är jag efter ca 1 år med crille, hade redan då lagt på mig lite. Hittade inga bilder på mig när jag var som smalast, vet att det fins men vet inte vart! =(
Puz på er <3



kajsa

sanna, ja säger inte bara de här utan ja menar det verkligen, fy fan va mkt vackrare du är nu!! på alla sätt, typ den sexigaste människan på jorden ;) ville bah säga de! skepp åhoj <3



URL:


Anonym

Jag tror att alla håller med om att du Sanna är otroligt vacker...!!!



URL:


Sanna

Tack vad gulliga ni är! Vad glad jag blir!

Kajsa: Du är typ den sexigaste människan i världen! Grymt vacker <33



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?