Dans i mitt hjärta<33

USCH vad trött jag har varit idag! Sov inte alls bra inatt vakna ett par gånger å hade grymt ont imagen!! Å jag som trodde jag hade blivit bättre imagen =( Men jag antar att det är för att man inte åt så bra i portugal och åt ju inte mina tabletter som jag skulle helle, å det får jag defenetivt lida för nu =( Detta resulterade självklart att jag somnade när jag kom hem ( fick jobba över till 14:30 så jag var ju skapligt trött) och vaknade 17:50 och dansen som jag och Danne skulle på (hiphop) började 18:15, så typiskt jag..! Trött jag blir på mig själv ibland!! Aja men nya tag på söndag och då ska vi på Clubdance JAM.. Det är en blanding utav flera club dancer så som Shuffle, Jerking, house, old school, hiphop m.m ska bli sååå skoj längtar!! Hade helt missat att det fanns, så det är ju perfeckt att danne hittade det ist.. å Det passar mig så fruktansvärt bra, ni som kän,ner mig vet att jag är ett dance freak, älskar och dansa och älskar alla dance fins nog inte enända dans som jag inte tycker om eäller vet/kan lite om.. Men jag ÄLSKAR speciellt dom här dancerna som vi ska prova på på sönda, dom är ääså speciella och unika, och ser så lustiga ut samtidigt så är dom såååå coola!! Så jag är jätte taggad, tänkte även börja på reggaton och kanske dancehall får se..
Jerking
USCH vad trött jag har varit idag! Sov inte alls bra inatt vakna ett par gånger å hade grymt ont imagen!! Å jag som trodde jag hade blivit bättre imagen =( Men jag antar att det är för att man inte åt så bra i portugal och åt ju inte mina tabletter som jag skulle heller, så det får jag definitivt lida för nu =( Detta resulterade självklart att jag somnade när jag kom hem (fick jobba över till 14:30 så jag var ju skapligt trött) och vaknade 17:50 och dansen som jag och Danne skulle på (hiphop) började 18:15, så typiskt jag..! Trött jag blir på mig själv ibland!! Aja men nya tag på söndag och då ska vi på Clubdance JAM.. Det är en blanding utav flera club danser så som Shuffle, Jerking, house, old school, hiphop m.m ska bli sååå skoj längtar!! Hade helt missat att det fanns, så det är ju perfekt att Danne hittade det ist.. å Det passar mig så fruktansvärt bra, ni som känner mig vet att jag är ett danse freak, älskar och dansa och älskar alla danser fins nog inte en ända dans som jag inte tycker om eller vet/kan lite om.. ;D hih, dans har alltid intresserat mig sen liten! =) Men jag ÄLSKAR speciellt dom här dancerna som vi ska prova på på söndaG, dom är är så speciella och unika, och ser så lustiga ut samtidigt så är dom såååå coola!! Så jag är jätte taggad, tänkte även börja på reggaton och kanske dancehall får se..
Jerking

Shuffle
Jerk vs. Shuffle

Sen får vi inte glömma the Dougie! Den är ju given om man ska ut och clubba, slår aldrig fel ;D Ni kanske mins Carlton i Fresch Prins han var ju en Dougie KUNG! hahah..
Skämt å sido dougie är riktigt skönt om man kan det bra så det måste jag lära mig..
Finns så mkt fler bra dancer som jag älskar ska lägga upp dom med, men inte nu för då blir det för mkt filmer och jag måste gå och sussa nu =D
God natt på er! Puz



Anonym

Tänk om man själv kunde dansa sådär bra :D Man undrar hur länge de har tränat...?



URL:


Sanna

Ja tänk om man kunde det! Vad glad jag skulle va :D dom har nog kört länge dom å lärt sig direkt från gatan, bästa sättet :)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?