ZUMBA TONING!!! Slut som artist.! Hem till...

img_8320 (MMS)

ZUMBA TONING!!! Slut som artist.! Hem till duschen snabbt nu, håller på att rinna väg!! Så bitter för att jag missade reggeaton idag men som tur hade dom inte gjort så mkt nytt på koreografien för det var så många borta, puuh, slipper man jobba så hårt nästa gång ;P självklar fick man frågan av Linda -Sanna vart var du på reggeaton träningen idag?!? -ehh jag var tvungen å jobba :( fick inte alls mer ångest då för att jag missade den, ne då ;P hihi..! ) ne men vill verkligen satsa på att gå på alla danspass så surt att man nästan bara jobbar kväll! Men imorn blir det ett samtal till chefen för att försöka styra upp det! Nu blir det dusch å lite mat sen försöka plocka in lite mer kläder i vår nya byrå så man kanske kan sova i sängen idag :) annars blir det bäddsoffan.. Men det är ju ganska mysigt det med, då ligger man extra nära varandra ;D me like! Hihi.. Ååå på torsdag börjat dansträningen för pocoloco med Marcus!  Längtar, så taggad för det ska bli så skoj!! Knäskydd ska tydligen med, mycket golv kan jag tänka mig, TUFFT!! Jag som har så svårt för det! :S men övning ger färdighet eller hur?! ;D puz på er! <3







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?