Bästa älsklingen!

Blev ingen träning för mig idag, av någon konstig anledning känner jag mig mycket sjukare när jag kommer hem än när jag e på jobbet? Kanske för att man flänger runt så mkt och inte har tid att känna efter!
Vilar nu några dagar så kör jag på fredag om jag mår bättre!

Bästa älsklingen kom hem med en macka och gjorde varm choklad åt mig! Sötnosen! Vad hade jag gjort utan han? Älskar han som Satan! Bästa som har hänt mig och jag älskar han mer och mer för varje dag!
Visst har vi haft våra ned gångar, men det har gjort oss starkare i vårt förhållande och vi älskar varandra mer än någonsin! :D

Nu ligger vi i soffan och kramas. Den sista dokusåpan rullar på projektorduken :)




Anonym

Tänk vilken tur du har som fick en sån fin pojkvän som tar hand om dig :)



URL:


sanna♥

Ja verkligen, uppskattar han som bara den =D <3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?