Söndag

Grådagens uppvisning gick jätte bra, Satan vad kul det var!
Tror att nån filmade, ska försöka få tag på videon och lägga ut!
Var dock sjuk sliten när jag kom hem, hostan var galen och jag kände mig mer död än levande :(
Fattar inte varför jag aldrig kan få bli frisk! Börjar bli ganska tröttsamt! Har ont i hela kroppen och får knappt sova mera en 3timmar!
Idag har jag varit död, inte orkat någonting! Inte ens orkat få i mig någon mat förens nu 19:30 på kvällen! :(
Då jag hakade på crille, tom och några till och grilla! Sjukt mysigt! Men nu efter lite ansträngning så är jag helt slut så nu blir det och däcka fram för en film med älsklingen <3




Anonym

Vi vill jättegärna se bilder eller film :)



URL:


Sanna<3

ja jag vet men han som filma har inte lagt upp något än =( och inte har han svarat när jag skrivit till han =( tråkigt =/



URL: http://sannafuentes.blogg,se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?