Torsdag

Sov hela natten så himla skönt! Detta pga sömntabletten, dock så sov jag hela dagen! :S mindre bra! Och ändå så tog jag endas halva tabletten ?!
Aja jag fick sova iaf, sov ju faktiskt bara 30 min dagen innan!

Idag blev det fika på stan med Sandra. Vi pratade ut om massa, kändes bra! Behövs det ibland! :) 3 pannkakor blev det på Gränden, sjukt gott. Jag visste inte att dom hade pannkakor? Så nu kommer jag och hänga där varje dag och äta pannkakor, haha! Älskar pannkakor!! <3
Sen blev det ytligare en fika på Vardag med Sara och Moa. Och nu sitter jag och fikar med älsklingen, kärleksmums, MUMS!!! Nyttigt ;D
Massa fika idag! räcker för en vecka ;D

Jobb imorgon, hela dagen :(
Och nu på lördag blir det Uppsala, wiiiie <33

Nattis på er!




Anonym

Mår du bättre nu?



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?