Underbart väder!

@ work. Sjuk fint väder är det. Så härligt och kunna va ute. Cykla till kunderna, gå ut på promenader och bara njuta.
Ikväll blir det träning med älsklingen, factor gym. Usch bävar för det. Har precis blivit av med tränings värken, så ska man få det igen. :(
Aja, har gett mig in på det här nu och då ska jag ta mig tusan hålla på't också!!!'

Igår mådde jag inte alls bra när jag kom hem från jobbet. Kände mig febrig, hostade och hade sjukt ont i halsen :( så jag somna vid 20:00..
Imorse kände jag mig lika krasslig men nu mår jag mycket bättre!
Hoppas det inte bryter ut, orkar inte bli sjuk!!!
Kanske inte smartast och träna när man
Mår så här? Men ska ta det lugnt ;)
Nästa vecka ska jag göra ögonfransförlängning :D wiie längtar!!!




Anonym

Du ska ABSOLUT inte träna när du är sjuk!



URL:


Anonym

Kan du inte ta en bild sen och sedan lägga ut det på bloggen ?? Skulle vara jätte kul och se!! Kram :)



URL:


sanna♥

Nej jag vet men svårt och hålla sig ;D



Ja det kan jag absolut göra men bliv inte av pga brist på pengar =( men när lönen kommer då =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?