Veckan

Veckan som gott har inte varit den bästa, är sjuk som vanlig och mått riktigt kasst där sv. Den dåliga uppdateringen :)

Men ändå så har jag gjort lite skojigt i veckan! :)
I torsdag så var jag på bio med min bästa Empa. Projekt X-hemma fest! Sjuk rolig film, att rekommendera!! Skratta så jag nästan kissa på mig :) haha..
I går så kom min kära familj på besök, mamma hennes Karl , syrran och hennes ungar. Vi fika och satt uppe och prata ända till 01:30.
Och mamma hjälpte mig att städa/sortera ;) <3

Nu står vi på loppis och säljer massa kläder vi lyckats skrapa ihop igår :)
Ikväll blir det dansuppvisning på pocoloco bar :) kom och kika och wish me luck <3




Anonym

Skicka hit din mamma TACK... :D



URL:


Sanna<3

haha



URL: http://sannafuentes.blogg,se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?